onsdag 16 februari 2011

Grattis Cajsa 35 år!

Grattis världens bästa Cajsa som fyller 35 år idag! Önskar dig en toppendag! Love u!

Jag har varit kass rent ut sagt på att blogga, det blir så ibland. Har tränat extremt mycket, både med Zindra och ensam. Tänkte få en vältränad och slimmad kropp till sommarn 2011. Haaha, om det nu går. Vältränad lär jag bli i alla fall...

Idag har jag för första gången träningsvärk i mina axlar. Känns ömt och konstigt. Har inte haft träningsvärk tidigare trots hård träning. Knepigt va?

Maxxen har haft feber i några dagar till och från. Han har varit hängig och klängig. Nu verkar han mycket bättre. Skönt det. Jag är så glad att han inte har varit sjuk denna vinter alls, det här var första gången. Förra året var det görjobbigt med alla hans infektioner gång på gång. Trodde jag skulle bli tokig...

Jag har vårlängtan. Längtar efter vår husvagn och Prången. Ska bli härligt att tillbringa vår och sommaren där. Lata dagar i hammocken -det är min absoluta favoritplats! Ser verkligen fram emot det. Eller spela lite kort med mina älskade svärföräldrar en sommarkväll. Grilla. Stavgång. Bada och sola. Göra sandslott med Max. Åhhhh vad jag längtar...låt denna vinter gå bort snabbt nu!!

Berit min goa väninna har nu gjort en gastric by pas hon med. På 2 veckor har hon gått ner 6 kg. Bra jobbat. jag är superglad för hennes skull. Ska bli helt fantastiskt att se henne blomma ut i sommar!!

Hoppas ni alla har det bra, det har jag! Kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar