tisdag 1 mars 2011

1a mars!

Hav förtröstan, våren är snaaaart på väg. Jag lovar. Om inte annat öppnar Citygross i Viared och det är lite spännande. Jag tror på konkurrens mellan de olika mataffärerna, för det skapar bättre råvaror och billigare mat. ;-)

Igår gjorde jag Pandans favoriträtt -pannbiff, potatis och gräddsås samt stekt lök. Gissa om han åt? Madre Mia, jag hade tänkt ha iaf en portion till mig ( å jag behöver ju så lite) men näää, det fanns ingenting kvar efter att han hade ätit. :-( Nåja, han gillade maten iaf.

Idag ser dagen rätt fullspäckad ut med möten och sedan simträning för Maxxen. Superbra faktiskt med hans simträning för då får jag chansen att simma under tiden. Jag hinner precis simma 1000 m. 35 minuter tar det för mig.

I fredags var vi ett stort gäng som var på förfest hos lilla söta Cajsa och sedan drog vi ner till Grand för där var det 30+ och dj Clabbe. Jihaaa. Vi hade verkligen görkul. En helt perfekt kväll må jag säga, förrutom att Lasse var så trött så han åkte hem tidigare än mig. Lördag och söndagsnatt jobbade jag. Igår var jag som en zombie. Satt i soffan och lallade. Orkade inte ens lägga mig. Helt sjukt trött. Lasse var på lydnadskurs med Zindra. Han kom hem full av energi och så glad. Vi har en fin liten stjärna! :-)

Hoppas ni alla har det bra därute. Kram på er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar