tisdag 22 mars 2011

Maxxen förkyld igen...

Jahapp, andra förkylningen i år. Tur att våren snart är på väg. Jag vill ha värme och sol och slippa förkylningar. Hoppas inte att Maxxen smittade farmor och farfar igår. Han tvingade sig med för att kunna ge sitt kort som han hade gjort och sockerringar som han hade bakat till dem. Det var så hjärtskärande när han började gråta för att jag sa att han inte fick följa med. Han grät och förklarade sin kärlek till farmor och farfar. Jaa, jag gav mig. Han fick följa med Lasse och de stora grabbarna som skulle flytta vår husvagn rätt.

Så inatt var jag tvungen att vabba. Fastän det var Lasses tur. Men Lassemannen är på kurs i tre dagar nu som han inte vill missa så jag gav med mig. Och det kanske var bra för jag har uvi och fick pencillin igår.Fast jag mår bra.

Jag har rensat ur Maxxens garderob idag. Jösses vad han har växt. Han är en stor kille nu. Långa smala fötter, lång hela han. Så otroligt lik Lasse.

Jag vet inte vad jag ska hitta på idag. Blir så rastlös av att vara hemma med Maxxen när han är sjuk. Får väl rensa ur min garderob med. Det behövs igen...

Ha en bra dag allesammans! Tjaooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar