fredag 10 december 2010

Liiite slö?

Lite slö med att skriva här har jag allt varit. Men det har varit fullt upp.
Ullaredsresa med tjejerna. Badade badtunna och hade så kul. Vi fick verkligen en skrattkväll utan dess like.
Jobb, jobb och planeringsdag på jobbet förra fredagen. En massa god mat fick vi. På kvällen åt vi på Oliven och det var så ljuvligt gott även om jag inte kunde äta så mycket. I lördags var jag på sexparty hemma hos min barndomsvän. Vi var nog en 17 tjejer som fnissade och hade kul. Trots en väldigt sen och osmaklig försäljare.

Millemannen hann prova på Leos lekland. Han har varit där tre gånger nu och är stormförtjust. Han bara älskar att leka där. Åka stora långa rutchkanor och springa omkring. Vi var där igår med. Det blir en dyr vana. Vi får nog fundera på årskort om det här ska fortgå. Hade varit en bra julklapp men alla har redan köpt till Maxxen.

Maxxen tror fortfarande på Tomten. Han är helt övertygad om att Tomten finns. Det är så underbart med denna tro. Kennet har skickat söta kort till Maxxen om tomtarna och nissarna i höst. Det har triggat igång Maxxen.

Jag tränar med Zindra flera gånger i veckan. Det är så roligt att se henne in action. Hon är verkligen fantastisk. En stjärna. Det är så roligt att träna henne. Jag njuter lika mycket som Zindra. Vi har kul ihop. Tack underbara Pia för allt stöd och all lärdom med spår och sök samt lydnad.

Ikväll blir det det årliga pepparkaksbaket med kusin vitamin och hans familj. Det är såå trevligt och roligt att få komma hem till dem och göra detta. Glögg och trevligt sällskap är aldrig fel. :-) Jag hoppas bara att jag samtidigt kan fp se lite av Idol ikväll. Det är ju final och allt. Förra året var det också final på vår pepparkaksdag. Rätt kul att vi prickar in en sån dag igen. Min kusin Jerry är ett proffs på pepparkakshus. Helt fenomenal. Jag lägger ut bilder här sen.

Ha en härlig helg allihopa. Kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar