fredag 17 september 2010

Äntligen Fredag...

Idag är det fredag och jag har massor att plugga. Häcken full kan man nog säga...Nåja, jag löser det med. Tar med allt till husvagnen och får sitta där i två dagar nu.

Igår firade jag och Lasse 5-årig förlovningsdag. Lasse städade Maxxens rum och jag tvättade. Intressant dag va? :-) Vi tog med ungarna till Valentino och åt pizza när vi fick reda på att Zindra skulle få komma hem. Skönt värre. Berättar senare...
På kvällen kom syrran och hennes man. Maxxen var själaglad över Krines ankomst. Han bubblade och strålade hela han.
Innan vi skulle somna skrev jag ut Lasses present på datorn. 2 biljetter till ZZ Top. Gissa om han blev glad???

Ja, lilla Zindra blev gördålig på onsdagsmorgon. Spydde och hade "ränneskit" om vartannat. Till slut insåg jag att vi måste åka in med henne. Hon blev inlagd på Blå Stjärna. Efteråt fick vi reda på att hon hade en inflammation i tarmen. Så nu får lilla tjejen pencillin och dietfoder. Stackarn. Tack och lov var det inget värre i alla fall. Puh. jag befarade att hon hade ätit något som hade fastnat i tarmen och en väntande operation. urk.

Den här bloggen blev aningen virrig, men så är jag lite virrig idag med. Ni får ha överseende med detta! Idag väntar vår husvagn på oss. Min lilla svärmor fyller år imorgon. Jag har tagit semester fre och lördagsnatt för att kunna vara ledig och vara med familjen. Hoppas ni alla får en kanonhelg. kraaaam

1 kommentar:

  1. ZZ Top! Jävlar vad avis jag blir! Och det där med häcken full... Full med vad? *L*

    SvaraRadera