söndag 26 september 2010

Nice helg...

Har verkligen haft en rolig och skön helg med familjen. I fredags spontangick vi ut och dansade med min kusin och hans Camilla. Hade så jätteroligt. Kom hem vid halv tre. Glad och lycklig av att ha rockat röven av mig. ( jaja, man kan skriva så faktiskt...)
Lördagen var seg. Vi kom inte iväg till höstmarknaden förrän vid etttiden. Lasse fick brända mandlar och jag fick kanderade casewnötter. Mums. Köpte fika till eftermiddagen men de kunde inte komma. Så vi fick munkar över.
Lördagskväll blev mys med Lasse. Maxxen somnade tidigt. Pandan firade Erika. Han hade stämplat en jättefin tavla till henne. Jag blev riktigt impad av hans kreativitet. Duktig Pandan!! Du har ärvt din mors konstnärliga ådra. hehe..

Idag får det bli en långpromenad med Zindra. Lite plugg. God mat. Lite sömn på kvällskvisten så jag orkar jobba natt. :-) Pyss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar