söndag 16 januari 2011

Sista dagen i detta härliga Paradis...

Jaha, dessa två veckor har gått otroligt snabbt och vi är nu framme vid sista dagen. Imorgon blir en resdag.
Vi har njutit maximalt och det har varit den bästa semestern någonsin. Jag har verklihgen njutit och haft det bra. Det har varit en otrolig uppladdning av batterierna att få åka iväg i januari, mitt under vinterns kalla och snöiga period. Nu först förstår jag Lena, som har åkt iväg till Thailand flera år i rad. Så vettigt! Så smart att få sol och ljus under vårt mörka halvår. Kommer att göra allt för att kunna åka iväg två veckor nästa år med. Jag har verkligen slappnat av och kunnat läsa, bara vara, sola, bada och ha det allmänt skönt. Igår lade jag mig halv nio. :-)

Idag blir det poolen och solen en sista dag. Hoppas ni har haft det bra allesammans. Vi ses snart! kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar