söndag 3 oktober 2010

Motivationen uteblev...


Blev inget pluggande alls igår. Hittade på tusen och åter tusen andra saker. Å så kom Robban och hälsade på lilla mamma. Han undrar vart jag tar vägen. För varje gång vi ses är jag mindre. Hehe. Gött. Det är ju liksom meningen. :-)

Idag vägde jag mig. Jag blir sååå lycklig. Ska jag bosätta mig på vågen kanske?

Har packat ihop mina fina blusar. Provade dem igår efter att ha strykt en....*skrattar* de var stora som tält. Kan jag verkligen inte ha...börjar förstå hur mycket jag har gått ner nu...


Borde plugga. Inlämningsuppgift imorgon. Jag får hoppa den. Lämna in efteråt. Orkade verkligen inte. Suck, sån brukar jag sällan känna mig. Brukar aldrig nöja mig med ett G...


Längtar efter andra delen av mig- Lasse. Toklängtar efter Maxxens små armar omkring mig med. Och Zindras nafsande och bedjande blick.


Idag blev det räkmacka till lunch. Väldigt mumsigt.


Byebye baby!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar