torsdag 28 oktober 2010

Äntligen,,,

Nu äntligen har vi bytt vinterdäck till våra bilar. Gissa om det känns skönt. Jag är lite nojjig att åka utan när det börjar bli halt ute. Jag tog även itu med att boka tid till min bil för bromsarna. De har låtit så konstigt ett bra tag nu. Bad Lasse boka tid och fixa det men han gjorde inte det, men nu så...
( var inte orolig svärmor, bromsarna har fungerat hela tiden ändå... :-) )

I morgon ska mitt jobb gå ut och bowla och äta mat på Brassan. Ska bli roligt. På söndag ska jag på scrapmässa i Gbg med syrran. Ska med bli jätteroligt. Ser verkligen fram emot det. Jag tänkte köpa någon ny stämpel och några distresser samt enfärgat baspapper. ( japp, det ska inte bli så mycket mera...lovar...)

Lasse ska fixa husvagnen i helgen. Den ska in på lagning och besiktning. Skönt att få det gjort. :-)

Pandan har äntligen efter flera månader av väntan fått pengar. Härligt för honom. Han behöver verkligen köpa byxor till sig själv nu. Flera stycken. Hoppas jag får med honom på det...

Nix, nu ska jag fixa iordning mig. Ska ut med Zindra och träna lite idag. Må gott allesammans. Pyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar