tisdag 2 november 2010

Segt tisdag..

Har jobbat en natt och känner mig seg och hängig. Har en natt kvar. Skönt. Sedan är jag ledig till söndag. Ljuvligt.

Jag har varit på scrapmässan i söndags med syrran. Det var jätteroligt men det var inte lika stort som förra året. Jag tyckte att det saknades en hel del utställare. Tyvärr. Nåja, det var roligt trots det. Lärde mig en hel del om infärgning och om stämpling. Så nu ska jag inte montera mina stämplar längre.

Zindra växer så det knakar. Hon är en stor tjej nu. Så vacker med sin svarta päls. :-) Det är bara ett rosa blinghalsband som saknas...*s*

Jag ska strax äta lite rester från igår. Spagetti och vitlöksköttfärssås. Mums. Kommer att stinka en natt till. Leeer. Sedan får det bli sängen igen. Jag behöver sova en stund till innan jobbet.
Hoppas ni alla har det bra därute. Kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar