lördag 13 november 2010

Älskade Maximilian...

Maxxen satt och bläddrade i en leksakstidning inför jul med båda sina föräldrar. Vi sa wow kolla den, åh den....
Maxxen- Jag kan säga vilken som är tuff och suckar.

Det var tydligen inte alls samma som vi tyckte var tuff och häftig...

Maxxen- Jag önskar mig det och det och det. Så pekade han hejvilt.
Jag sa, stopp nu lilla killen, man måste vara jättesnäll om man ska få så många klappar. Verkligen snäll och hjälpsam och aldrig grinig.
Maxxen- Skrynklade ihop ansiktet och utbrast, jag är lite grinig ibland, tror du det går bra???

Självklart MilleMaxxen, man får vara liiite grinig ibland. :-) Häromdagen när Lasse krävde lydnad av Mille säger han- Nu beter du dig som ett fån.
Man blir mållös ibland....

Precis innan jag skulle skriva detta sa jag till Maxxen. Nej jag kan inte leka med dig nu. Jag ska skriva detta och sedan duscha.
Maxxen svarade- Vad bra mamma, du kommer att lukta gott då. Då kan jag lukta på dig sen....

Jösses, luktar jag så illa nu???

Trevlig helg på er! ;-) och glöm ej eran far imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar