måndag 22 november 2010

Grinig och sur

...som attan idag! Urk.

Lasses bil har gått sönder. Hydralnånting. Svindyrt. Känns inte alls roligt. Nu får jag verkligen tänka igenom vad jag ska handla i Ullared, det är nästan så jag får skippa mitt nöje. Vi får se. Lasse ska dit imorgon och snacka med dem på verkstaden. Jag har ångest! Typiskt före jul..

Tittade på bilderna som Lasse har lagt upp på Zindrisen. Jösses vad hon är lik en varg?! Tycker ni inte det?

Träningen med Zindra går över förväntan. Hon är verkligen duktig. Å jag bara älskar att träna henne. Pandan var med i fredags och såg underverket. Han blev impad. Grattis i efterskott här på bloggen lilla Pandan förresten...
I fredags blev Pandan 19 år. Han har ett rätt coolt födelsenummer. 911119. Så vi firade hans 19årsdag klockan 19. :-)
Mina syskon var här och vi mumsade på tacos och till efterrätt blev det chockladpudding. Mumsfilibabba.

Imorgon ska Maxxen till läkaren för att kolla sin diabetes. Vi ska ta en del prover med. Jag jobbar inatt men har tagit ledigt imorgonnatt, eller rättare sagt bytt till nästa tisdag. Pallar inte att gå upp för tidigt för på onsdag har Pandan ett möte som jag också måste närvara på. Full rulle här med andra ord!

Jag önskar att Ni alla har det bättre än mig just nu! Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar