söndag 27 juni 2010

En rolig helg

Midsommarafton börjades med tvätt och plocka undan grejer från hall och vardagsrum. På måndag ska vi nämligen äntligen få golven bytta. Vid lunch kom Robban över och vi kunde åka. Skaran var fulltalig.
Resan fick gå till McDonalds först då Millemannen måste utfodras. Såå jag fick vackert slanta för alla. Men en rolig sak, jag kunde faktiskt äta kyckligbitarna om man tog bort den värsta fritteringen. Det var skönt. Då kan jag med få mat om familjen utfodras där nångång. Det har gått helt otroligt bra måste jag säga. Jag har gått ner lite mer än 6 kg hitintills och det känns bra. Magen putar inte riktigt lika mycket. Hehe...

Sen bar det av till Järpås och Boris och Berit. Festen kunde börja. Vi hade kommit!!

Midsommarafton blev jätterolig och trevlig. Allt var perfekt. Hade såå kul. Å gulleLasse var helt supersöööt. Hans "moves" när han svänger till musik är så underbara att se på. Gulle min man.
Pandan och Robban hade nog ganska trevligt med. Dagen efter var kanske inte sååå roliga för dem men det gick det med.

Midsommardagen blev solig. Jag brände mig lite på Järpås. Idag blir det solcreme på! På kvällen när vi kom till husvagnen grillade vi med AnnSofie och Harry, Patricia och Jonas. Nice. Hade en trevlig kväll. Lasse fick gå och lägga sig tidigt, han hade sån tandvärk. Jag vill att han ska ringa tandläkarjouren idag men han vägrar. Men jag har fått honom att ringa till den nya tandkliniken Thea imorgon. Om inte han gör det, så ringer jag direkt när de öppnar. Han ska dit. Basta. Idioten har inte gått till tandläkaren på 30 år!!! Gissa om det blir dyrt?

Nåja, nu är det dax för lite kaffe här. Jag ska göra iordning mig och plocka lite här. Ha en go söndag allihopa!! Puss från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar