fredag 23 juli 2010

Fredag

Lasse ledig hela helgen. Jihooo.

Idag tillbringades dagen med att först gratulera Liam 7 år. Grattis. Maxxen och jag var på kalas där klockan tio.
Klockan 12 hämtades Pandan för nya äventyr. Vi skulle åka och titta på en schäfervalp till honom. Jösses, vad söta de är. Helt ljuvliga. Pandan blev kär. Eller om jag ska vara ärlig, jag med. Lasse totalföll för de söta valparna och hade nog mer än gärna tagit hand om en han med.
Den 12 augusti får vi hem en liten söt schäferflicka. Pandan ska välja namn i helgen och så betalar vi handpenning på henne. Hujedamej. Vilket ansvar. Men det här vill verkligen Pandan. Sååå nu får han visa att han klarar av det.

Vi har valt Gråmanns kennel i Herrljunga. De är seriösa och duktiga med hundar.

Pandan valde att tillbringa helgen med sin pappa. Vi är i husvagnen. Korkade precis upp en flaska rötjut och tänker sänka en hel flaska själv. ( säger jag nu...) Nåja, jag ska slappna av och bara vara ikväll. Japp det ska jag. Det har varit mycket senaste veckan. Alldeles för mycket. Så idag blir det avslappning och vin. Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar