lördag 3 juli 2010

Uppe i ottan

Vaknade före sju idag. Lassemannen snarkade hejvilt och jag kunde inte somna om. Suck. Jag knuffade och knuffade men ingen respons. Han snarkar där inne fortfarande.

Såå nu sitter jag här och myser i min ensamhet. Rätt skönt, morgonen är ljuvlig. Kaffet har alldeles strax puttrat färdigt. Jag brukar börja med en grov macka eller ett knäckebröd. Sedan får jag vänta en stund innan jag kan dricka lite kaffe. Det går så bra så. Kaffedoften sprider sig.

Gårdagen var fantastisk. Härligt väder, bad och sol hela dagen lång. Max myste och trivdes. Bästa presenten var en vattenpistol, ett rör som man kunde pumpa in och ut vatten i. 19 kr. Fint ska det vara!! :-)
På kvällen kom farmor och farfar, syrran och hennes man. Vi grillade och firade Maxxen. Allt var sååå lyckligt, Maxxen öppnade presenter hejvilt. Han trodde på farfar att det var tomten som hade lämnat dem till farmor och farfar.
Han var som en liten lyckoboll när vi sjöng för honom. Det hade verkligen varit hans dag.

Nu blir det kaffe för min del ute i vår älskade hammock. Hoppas alla mår bra och kan njuta av vädret. Puss

1 kommentar:

  1. känner igen det där med snarkandet...ha en fortsatt mysig sommar!!Kram

    SvaraRadera