måndag 5 juli 2010

Nu börjar min Semester!!!

Härligt. Jag ser fram emot fyra härliga veckors semesterfirande. Vi startar imorgon vid sexsnåret och åker till Danmark och Legoland. Har aldrig varit där tidigare så det blir en upplevelse.

Maxxens barnkalas igår blev perfekt. Inget regn, inte gassande sol, utan helt lagom kalasväder. Vi grillade hamburgare och korv. Efter det var det skattjakt och lite hemskheter med en gammal sjöpirat som hade grävt ner skatten. Jag tror ungarna uppskattade våran ansträngning till lite "spänning" och "hemlighetsmakeri". Ett sommarkalas innehåller alltid bad. Sååå ungarna badade och lekte nere vid stranden. När de kom upp kalla och frusna bjöd vi på glass. Bra timing va? :-)

Nu är det ännu en underbar sommarmorgon med strålande solsken och en mild bris som smeker campingens innevånare. Lasse åker straxt till Borås för lite "finputsning" i lägenheten och jag skall lapa sol hela dagen. Skönt med en man som tar hand om grovgörat :-) ( Lasse skrev sista stycket alldeles själv...;-) då jag var tvungen att rusa på toaletten)

Puss på er

1 kommentar:

  1. Jag har varit på Legoland! Det är sanslöst. Snacka om lego...

    SvaraRadera