tisdag 13 juli 2010

Regn

Nu regnar det över campingen. Klockan är mycket och Pandan och Camilla badar. Vi fick in alla dynor och saker blixtfort.

Jag har varit borta ett dygn från min man och MilleMaxxen. Scrappade med Lotta och Peggy hemma hos Lotta. Det var roligt att få mysa ihop igen. Kreativiteten flödade och det skapades fina kort. Det var gööörvarmt. Jag höll på att koka. Vi svettades som små grisar trots att vi var i källaren. Nåja, vi fick scrappa ihop iaf. :-) Å Peggy gjorde ett otroligt vackert bröllopskort.

Dagen har gått i trötthetens tecken. Vi lade ju oss sent och jag var uppe tidigt. Affie bjöd på Mandeltårta och jag på kaffet under eftermiddagen. Trots två koppar kaffe blev jag inte speciellt mycket piggare. :-(

Nu ska jag strax natta mig. Hittar inte mina linsburkar. Surt. Måste köpa nya. Urk. Eller så får jag använda äggkopparna.

Magen bullrar. Har mumsat på körsbär. Ljuvligt gottigott. Lär nog bajsa som en Gud imorgon.

Puss på er!

1 kommentar:

  1. Hahaha... bajsa som en Gud! Roligaste jag hört på denna sidan av året. Men håll snyggt och kolla att det finns sånt där papper som är rullat innan du sätter dig ner! Puss och kram till er alla!

    SvaraRadera