fredag 27 augusti 2010

Fredag!

Äntligen fredag. Härligt. Synd bara att Lassemannen jobbar i helgen. Nåja, det får gå ändå.

Vi bokade en resa igår. Till Furteventura, all inclusive. Dyrt, dyrt men det får gå på nått sätt.

Vi har passat Zindra idag och tar förmodligen med henne till husvagnen i helgen. Pandan är febrig och har en hemsk huvudvärk. Vi är snart på g dit. Har städat och fixat idag här hemma. Det behövdes må jag säga. Men vi har mycket kvar. Ojojoj, jag skulle behöva ha ledigt en månad för att greja iordning allt här. Max rum är fortfarande kaotiskt. Urk. Suck. Vill ha ordning där...

Max sa imorse:
Mamma kan vi städa mitt rum idag?
Jaaa, sa jag, det kan vi. Vi kan hjälpas åt allesammans.
Då sjöng Maxxen glatt: Teamwork, vad funkar bäst...teamwork...

Har inte börjat på hans rum än. Skäms på mig. Pyss

1 kommentar:

  1. Lustigt. En av våra gäster sa idag att vi har ett bra teamwork på jobbet. Apropå Maxxens sång...

    SvaraRadera