torsdag 12 augusti 2010

Torsdag...

Idag får vi hem Zindra, Pandans lilla svarta schäfertik. Vi kämpar som bar den för att få ordning. Jag har jobbat tre nätter i rad och det har varit rätt tufft må jag säga. Men nu är jag ledig några nätter. Skönt. Lasse tapitserade väggen. En våd misslyckades, vi får se vad vi kan göra åt det hela. Hima synd, väggen blev kanonfin annars.

Jag är helt mosig i kolan. Min sömnbrist kommer att göra mig helt avtrubbad. men positivt var att jag fick sova en hel natt nu i natt. Det var verkligen länge sedan. Har glömt hur det känns att få sova flera timmar i rad.

Nu ska jag fortsätta här. Vi är långt ifrån klara. Pandans gym ligger nermonterat i hallen och måste få plats i förrådet. Hua. Ingen lätt uppgift! Må gott därute. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar