söndag 8 augusti 2010

M/S Silvia

Vi tog en båttur på Åsunden i lördags med mina svärföräldrar. Det var verkligen kanontrevligt och mysigt. Vi har velat åka på en tur med båten i tre år, så det var på tiden att vi fick tummen ur. Det fick bli Rojnes födelsedagspresent. Jag tror att de var nöjda med dagen då jag fick ett fint och lååångt sms av Aina efterå¨t. Jag brukar bara få ok annars...*s*
Jag gillade att kaptenen på båten pratade och guidade oss. Han tog även en extra tur och visade lite mer. Väldigt trevlig kille. På båten jobbade även en tjej. Söt som en karamell och väldigt go. Hon och Pandan pratade en hel del och han gav sitt nummer till henne. Hon smsade två timmar efter att vi kom iland...*s*

Jag var trött och helt färdig efter dagen och mina sömnbesvär. Det håller i sig. Har jätteproblem att sova. Vet inte vad jag ska ta mig till? Nåja, kvällen blev lugn och sansad. Drack en gin och tonic och myste med Affie.

Idag har vi städat lite i husvagnen. Nu är jag hemma och ska snart gå och lägga mig. Ska bara ta hand om tvätten först. Sedan sooova en sväng före jobbet. Robban kommer hem imorgonbitti. Längtar så efter honom. Ska bli skönt att få hem honom igen!!

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar