onsdag 4 augusti 2010

Segt

Helt slut i kolan efter en natts jobb.

Igår hade jag min sista lediga dag. Vi var aktiva som bare den och utförde en massa saker som vi har skjutit upp för att man inte har ork eller lust. Nu blev det av till bekostnad på min sömn. Nåja, det var roligt i alla fall. Mitt på dagen ringde jag våra goa grannar, Berit och Ted, som satte på kaffe åt oss så vi fick fika mitt på dagen mellan allt. Helt perfekt. Bättre grannar/vänner kan man inte ha! ( och jag har faktiskt flera såna supergoa grannar!!)

Natten gick bra att jobba. Det gick rätt fort och jag var görtrött efter fyra. Men jag höll mig vaken och alert. När jag åkte hem från jobbet lyssnade jag på Radio Sjuhärad. Försökte byta kanal men det fungerade inte, så jag fortsatte att lyssna på Sjuhärad. Hörde en musiktävling och ringde. Å jag vann!! Fattar ni, jag vann!! Priset skickar de hem, vad det nu kan vara...*s*

Nu ska jag försöka överleva en natt till. Jobbar med söta rara lilla Cajsa så det borde gå. Hon återupplivar mig. :-)

Puss på er

1 kommentar: