tisdag 3 augusti 2010

Grattis Kajsa och Pekka!!!

Min goa kusin Pekka har äntligen gift sig med sin Kajsa. Gissa om jag är glad för deras skull. De har varit tillsammans i ca 20 år skulle jag tro. Så det var på tiden. :-) Jag fick kort på vigseln. Väldigt fint! Önskar jag hade varit med. De såg lugna och väldigt lyckliga ut. Måste fråga om jag kan lägga ut en bild här?

Nu kom Pandan förbi och doftade som en hel parfymaffär. Han ska gå till sitt projekt. Mmmm luktar gott.

Igår var min lilla Lotta här, JAS-Lotta, som Berit har döpt henne till. jag har ju rätt många Lottor i min närhet....*s* Det var jätteroligt att hon kom och dejtade mig. Vi sprang i affärer och härjade. Pandan lagade mat åt oss så vi kom hem till dukat bord och åt. Jättegott. Pandan hade verkligen lyckats. Mycket smak men inte görstarkt. Perfekt. Tack lilla söta Pandan!
På kvällen gick vi över till Berit och tjötade med henne en stund. Nice. Fick många goa skratt.

Min dag blev bra trots att det var sista semesterdagen och jag vaknade med ångest. Semesterslutångest. Hemskt. Känns lite bättre idag på något sätt.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar