torsdag 26 augusti 2010

Kärlek...

Vad gör man inte för kärlekens skull?

Förra gången jag bakade bullar kläckte Lasse ur sig att han gillar småkakor och inte bullar. Hmm, jag som trodde att jag kände honom efter alla år?!! Nåja, jag lovade att baka småkakor en vacker dag. Idag är en sån dag.

Jag gillar inte att baka småkakor. Jag gör verkligen inte det. Men nu har jag bakat två olika sorter, bara för Lassemannens skull. Det är billigare att köpa färdiga kakor och godare. Jag lovar. Men nu får han hembakade gaffelkakor och coccosdrömmar. Gott? Nää...

Vi ( jag och Maxxen) ska strax dra ner till stan. Måste kolla med en resebyrå ang Lasses 50årspresent. Han vill inte ha en fest utan en resa. Så får det bli. En två veckors resa till Kanarieöarna i början på januari. Det blir en perfekt present...

Jag har lite lätt träningsvärk idag. Tränade med crosstrainern igår och sedan var jag rätt aktiv. Provade även på zumba innan läggdax. Ska bli skojsigt att dansa zumba med Cajsa!

Må gott därute. Pyss

2 kommentarer:

  1. Jag som älskar kokos. Vill Lasse inte ha dom, så skicka hit dom! Kram!

    SvaraRadera
  2. zumba ser ju skitskoj ut...är det svårt?

    SvaraRadera